Fru Kaos har lurat ned mig i träsket. Hon lurade mig att installera det här helt fantastiska statistkverktyget, och plötsligt sitter jag här som ett fån och kollar på er. Var ni kommer ifrån, vad ni gör här, hur ni hittat hit, hur länge ni stannar, var ni lämnar den här bloggen och massor av annan information.
För ungefär 43 sekunder sedan tittade någon in från Belgien. Och jag tror inte det var min vapendragare, sir Newton, denna gången.
Många kommer hit i jakt på semlor. Konstigt. Jag har inte ätit en enda semla i år. Och med tanke på midjemåttet borde jag inte äta någon under resten av året heller.
Inte under något år. Någonsin.
Oj, där kom någon från Helsingborg. Hejhej!
Detta är vansinnigt beroendeframkallande. Men nu måste jag åka till skolan på möte med de andra föräldrarna. Vi ska diskutera hur vi kan dra in maximalt med kosing under en dag i april, så att våra bortskämda barn kan åka på en riktigt lyxig skolresa.
Om någon har en smart idé, får ni gärna säga till…