Min statistik, som jag numera betalar åtta dollar i månaden för, visar att det var en (1) besökare här igår. En på hela dagen.
Samma sak här. Och här. Om detta har jag bara en sak att säga:
The thieves! The thieves! The filthy little thieves! Where is it? Where isss it? They stole it from us. My preciousss. Curse them! We hates them! It’s ours, it is… and we wantssss it!
Filmen som Magic provspelat för är en filmatisering av deckarkungen Åke Edvardssons ungdomsbok Samurajsommar. Om du är nyfiken kan du läsa lite mer här.
Inspelning i sommar. Regissör Jens Jonsson, som just nu är mycket i ropet med sin film Pingpong-kingen, vilken prisades dubbelt vid Göteborgs Filmfestival nyligen.
Jag vet inte om Magic kommer att få vara med i filmen, men vi hoppas såklart. Idag var alltså andra gallringen, så han har tagit sig en bit på vägen.
Och jag, som bara suttit utanför och lyssnat, blir häpen när jag hör hur han lever sig in. Min snälla pojke. Gapar och skriker.
Voffor gör han på dätta viset?
En blogg om mat, dryck och andra livsviktiga saker.