Efter en halv evighet har jag fått svar från Mahir om den här blogg-undersökningen, som flera av er inte lyckats fylla i.
Den första länken var tydligen felaktig, och nu har jag fått en ny. Det är ju bra. Det som är mindre bra, är att undersökningarna inte är öppna så länge till. Så om du vill vara med och svara på lite frågor, rappa på och klicka här!
Som jag har grunnat. Och Magic har frågat, för han har också undrat. Men jag har inte för mitt liv kunnat placera det där riffet efter refrängen i Amy Diamonds låt från Melodifestivalen.
Men så: plötsligt händer det. Riffet bräker ur mina högtalare, och jag får frid i själen.
Dah-dada, dah-daddaah.
Beat it, från Michael Jacksons klassiska platta Thriller.
Gitarrist? Just det – Eddie Van Halen. Det ryktas för övrigt att det där samarbetet med Michael Jackson gjorde sångaren David Lee Roth så avundsjuk att hela bandet senare höll på att spricka. Fast nu är ju gubbarna kompisar igen.
En blogg om mat, dryck och andra livsviktiga saker.