Jag trodde jag hade fixat ett nytt och bra tema på den här bloggen, men sällan får man vara riktigt nöjd. Björn hade vänligheten att påpeka att allt hamnade på sniskan i Internet Explorer. Så kan man ju inte ha det. Själv har jag inte använt Internet Explorer på många år, men eftersom många andra gör det så var det bara att börja om.
Nu har jag hittat ett tema som verkar fungera, måste bara ändra bilden i headern. Man kan ju inte åka runt med en bil!
Nä, popcorn ska vi ha, så klart. Det är ju trots allt lördag.
…blir en svenne-charter till Kroatien. Det har varit mycket snack här, bland annat om att byta hus med några bekanta i USA, men Magics filmstjärneambitioner ställer allt på ända.
Så igår kväll, efter femtifjortonde gnölet från IT-mamman, tog jag saken i egna händer och skakade fram detta:
Det verkar ok, va?
😉
(PS: Bilden har IT-mamman snokat fram på Flickr, den är tagen av en Vinko Sunde och utlagd under Creative Commons.)
Har just reparerat en falsmaskin. Har letat i över ett år efter en ny, men det är jättesvårt att få tag i en sån liten rackare som jag har. Så nu har jag lagat den jag har, och sparat 15.000 kr.
Bonusinformation: En falsmaskin, eller en vikmaskin som det också kallas, är en maskin som viker papper. Till exempel till olika trycksaker, och som i mitt fall: nyhetsbrev. Den på bilden är rätt lik den jag har, men är en lite större modell.
En blogg om mat, dryck och andra livsviktiga saker.