Läskjätten Coca-Cola har en förkärlek för att lansera nya produkter i Norge. Nu gör man det igen, denna gång är det Coca-Cola Zero. Man har också kampanjat friskt för ett par andra produkter: “Det fruktade vattnet” Bonaqua Silver och energidrycken Burn.
I sin marknadsföring av de nya produkterna har Coke gjort ett brutalt övertramp: Man har smugit in reklam i 48 olika diskussionsfora på nätet. Kommentarspam! Som bloggare får man nästan spader. Omdömeslöst är bara förnamnet.
Fy skäms, Coke, jag tänker straffa er hårt och skoningslöst genom en kraftfull bojkott. Åtminstone tills jag blir riktigt törstig.
För jäkligt! jag funderar på repressalier för de ansvariga. Vad sägs om att bädda säck?
Håller med, absolut. Alternativt kan man tvinga dem att dricka en Diet Coke efter att man släppt i en sån där mintkaramell. Då händer följande: http://www.eepybird.com/dcm1.html#featured-video