Nä, jag talar inte om Obi-Wan. Jag talar om dagisbacillerna. Vi har varit friska så länge nu, något måste komma snart. Så har jag tänkt. Och jag tänkte rätt. För nu har Lilla Larsson släpat hem något.
Själv blir hon bara lite snorig men mår prima i övrigt. Mirakelvällingen (hon klämmer tre flaskor om dagen) verkar ge henne den motståndskraft som hennes bröder saknade i den åldern.
Och jag?
Ja, ni vet ju hur det är när en kille blir förkyld.
En blogg om mat, dryck och andra livsviktiga saker.