Personligen vidhåller jag att Fridas låt var bäst. Men, som Kandidaten och jag enades om i telefon tidigare idag: svenska folkets smak är opålitlig. Det bästa vore om vi fick besätmma själva.
Category Archives: Uncategorized
Jag säger Rongedal
Vet inte ens hur deras efternamne stavas. Men jag tror de vinner. Egentligen är nästan vilket bidrag som helst ok, bara inte Christer och Påfåglarna.
Nä, det blev inte bra
Så jag ändrade tebaks igen. Waste of time, kallas det visst.