Riktig kvällisrubbe där, men man gör vad man kan.
Det som stänger är inte denna blogg, utan den läsarundersökning som PR-byrån Mahir lagt upp, och som du kan hitta här.
Riktig kvällisrubbe där, men man gör vad man kan.
Det som stänger är inte denna blogg, utan den läsarundersökning som PR-byrån Mahir lagt upp, och som du kan hitta här.
Läser i tidningen Restauranger & Storkök att allas vår Lisa satt tänderna i fläsket. Och formulerat följande fantastiska fläskfakta:
Läs fler fantastiska fläskfakta här.
Min syster har alltid varit en kul filur. Och hon är en av höjdpunkterna i det här klippet. Fast hon försöker ju vara anonym, så jag säger inte mer än så här.