Teknikproblemet verkar vara löst

(Jag vet, nu bloggas det flitigt – jag lever inte som jag lär, men skit samma.)

Mitt helvetiska teknikproblem som jag gnölade om tidigare, verkar nu vara löst. Det är förvisso skönt, men när jag frågar leverantören vad som hänt, och hur jag ska undvika det i fortsättningen, får jag följande svar. 

Ingenting som du kan undvika desvärre, detta felet låg helt och hållet hos oss. Vi är ledsna att det hänt men hoppas kunna undvika detta i fortsättningen.

Det känns inte helt betryggande.

Jag anlitar denna firma för att de allmänt anses vara bäst i Sverige på att leverera e-postnyhetsbrev (en konst som är grymt mycket svårare än den låter), och jag betalar närmare 20.000 om året för tjänsten. Det funkar klockrent, kanske 95 procent av tiden. Men det räcker ju inte! Det måste vara 100 procent, eller åtminstone 99. Jag har provat andra varianter, men inte hittat något som verkar bättre. 

Det är lite Moment 22, och det gör mig frustrerad. 

Ville bara säga det.

Dela:
  • Print
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Diigo
  • email
  • LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *